Träningskläder redo för sommarvärmen.

3kommentarer

Första helgen på semesterledigheten har varit härlig och vilsam. På onsdag tar semestern fart på allvar då det bär det av upptill Norrland för studhäng och familjeliv.

 

Sommaren betyder inte bara vila från jobb utan även vila från instruktörsjobbet. Istället för gymmet ser jag fram emot löprundor i den norrländska tallskogen och långprommisar med hunden. Vad behövs då? Jo, svala träningskläder för varma sommardagar såklart! Jag så därför till att fira in semesterträningen med att köpa ett par nya shorts efter min sista träningsklass imorse. Ibland behöver man unna sig tycker jag. Med en härlig och skrikig rosa hoppas jag på lite extra energi och pepp!

 

3 kommentarer

Marie

10 Jul 2012 10:41

Vilken härlig färg på shortsen!

Svar: Ja, visst är det? Man blir så glad av dem!
engnuttasocker.blogg.se

Sofia

11 Jul 2012 17:19

Grymt snygga! Bra köp. :) Hoppas du får en härlig semester.

Svar: Tack det samma!
engnuttasocker.blogg.se

felicia

12 Jul 2012 08:52

åå dom där shortsen har vi på jobbet, går alltid o spanar på dom och tycker dom e så sjukt snygga :D

Svar: Nu är de även invigda. Mycket sköna!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej