Midsommar

5kommentarer

 
Å ett...
 
 
 
...å två...
 
 
 
...å tre...
 
 
 
...yes, där satt den!Pust. Vad tur, det blev midsommar i år också.
 
Sommarens omgång var en vilsam historia. Själva midsommarafton spenderades med A och hans familj ute på landet med klassiskt firande kring stången. Därefter var det knytismiddag på altanen med massor med god mat, dryck och sällskapsspel. På midsommardagen hade vi en riktigt slappardag inne i stan med mys hemma medan regnet piskade på rutorna. Gött.
 
Jag hoppas att även ni haft en bra långhelg!

5 kommentarer

Karro

24 Jun 2012 21:49

Låter som en härlig midsommar.

Marie

25 Jun 2012 07:59

Ser ut som en riktig mysig och traditionell midsommar!

Svar: Jag hoppas du också hade det bra!
engnuttasocker.blogg.se

Sofia - ett bättre du

25 Jun 2012 08:27

Det låter som en härlig klassisk svensk midsommar!

Svar: Absout var det så. Hela konceptet!
engnuttasocker.blogg.se

Katarina

25 Jun 2012 15:39

Vilken härlig stång!
Midsommar är så underbart! Jag vågar inte säga att det är bättre än julen, men nästan...

Svar: Jag kan inte ta åt mig äran för stången men jag var på plats för att heja på barnen som klädde och alla som dansade i alla fall :)
engnuttasocker.blogg.se

Katarina

26 Jun 2012 23:13

Det räcker med att heja på tycker jag. Jag gjorde inte ens en krans i år ;) Man kan ha roligt i alla fall.
Kram

Svar: None
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej