En prima återhämtning.

3kommentarer

Fyra träningsdagar på raken har gett mig stort behov av lite återhämtning. Sjukdomen har spridit sig bland stans instruktörerna, vilket har lett till cykelinstruerande tre kvällar i rad för min del. Igår var jag även medbjuden på ett lunchpump på Sportlife tillsammans med mina kollegor, vilket jag naturligtvis inte ville avboka.

 


Veckostartens intensitet visade sig igår när jag totalt överhungrig och tom på energi åt allt som kom i min väg. En god middag på ett favoritställe, Priom Ciao Ciao vid Odenplan, följdes därför av en kväll i soffan med snacks och serier. Fruktsallad, mörk choklad och grönsaker med blu cheese-dip.

Nu ska jag vila några dagar.

3 kommentarer

Mrs Sunshine

08 Mar 2012 12:42

Viktigt med återhämtning! Din variant verkar ju ytterst delikat:-)



ha en fin dag!

Sanna

09 Mar 2012 14:05

Absolut, jag tror många glömmer bort det. Återhämtning är viktigt för såväl kroppen som för att hitta träningsglöden mellan passen!

Julia - matblogg

11 Mar 2012 23:05

Fruktsallad, mörk choklad och grönsaker och dipp är min favorit till soffmyset :)!

Kommentera

Publiceras ej