Varning utfärdas!

4kommentarer

 


Som ni som följer min blogg vet älskar jag att testa nya smaker och nya produkter. I veckan insåg jag dock att det inte passar sig lika bra i alla lägen att leva ut det här intresset. Denna insikt kom jag till när jag skulle välja nässpray och tänkte ”Ooo, menthol har jag inte sett förut!” och gick till kassan. Fel beslut.

Känslan av att använda Otrivin Menthol är lite samma som du får av att sniffa upp tandkräm eller munvatten i näsan. För er som inte gjort det i en redan skadad, sjuk och sårbar näsa kan jag avslöja att det inte är en skön känsla. Det brändes, sved och jag började hysteriskt nysa. Även om resultatet blev en mindre tät näsa kommer jag nog gå tillbaka till originalet nästa gång…

4 kommentarer

Karro

14 Mar 2012 21:13

Bra tips, den ska jag inte prova.

Julia - Matblogg

14 Mar 2012 22:00

svar: Ja vist var det fina kakfat! På heagård är allt så läckert och det gör det ju bara ännu godare att äta :)!

Sanna

15 Mar 2012 10:36

Karro: Nej, verkligen inte att rekommendera! FIck mig odck ett gott skratt... :)

Juli: Håller helt med dig. Upplägget är halva grejen!

Millan

21 Mar 2012 20:15

Tack för den varningen!

Kommentera

Publiceras ej