All-Bran Crunchy Bites.

3kommentarer


I helgen premiärade jag på utomhusfrukost, ett riktigt vårtecken för mig. Som extra ledighetsspecialare köpte jag och A den nya All-Brans Crunchy Bites.

Bitesen var riktigt läckra i formen ochsåg ut som små bollar som svätsats samman. Flingan innehåller allt ifrån vete till majs mend en lätt smak av karamell.



Vid första smaken fick jag en känsla av att flingorna var goda och mycket söta. Smaken av karamell tonade lätt igenom utan att bli för genomstickande. A gillade dem direkt och lassadeskålen full. För mig som har svårtatt blanda sött med fil eller yogurt kom de dock inte att falla mig fullt ut i smaken som tillhör i skålen. Däremot passade de perfektatt äta separat som snacks till frukosten.

Vårt sammanfattande utlåtande var att de kändes som All-Brans svar på Start müsli. Gott, lyxigt och passar framför allt till frukostarna med semesterkänsla om med ett stort F. Som vardagsflinga anar vi dock att smaken kan komma att bli tjatig.


3 kommentarer

Frida

04 May 2012 08:37

Åh den måste jag bara testa :)

Clara och Carros RECEPTBLOGG

04 May 2012 21:28

dem ser väldigt goda ut! Är det '' nyttiga''flingor eller vad skulle du kalla det? eller mer åt typ cocopops hållet? :D kram!

Sanna

05 May 2012 07:58

Jag skulle nog placera dem lite mitt emellan andra flingor på skalan. Som À sa känns det lite som All-Brans sötare variant, men inte fullt lika söta som puffar.

Pröva vittja!

Kommentera

Publiceras ej