Bruna spiror.

3kommentarer

Lördag, sol och både jag och A är lediga. Det betyder en härlig dag i försommarens strålar!

Första gången benen ska fram efter vinterns ide är de alltid sådär hiskligt vita. Är man dessutom som mig med röda gener krävs det oändliga timmar i solen för att de ska få lite färg. Därför brukar jag hjäla spirorna på traven med hundlotion men lite färg. Doves variant är min favorit. Den är inte en "brun utan sol" i vanlig bemärkelse utan den här sorten bygger upp lite färg succesivt. Det betyder att man slipper de där "kanterna" som den traditionella krämen kan ge och enligt mig, ett naturligare resultat. Den kommer i flera färgtoner, är bra, prisvärd och luktar gott. Dessutom är det bättre för hälsan. Min räddning om vårarna!

(men du, du glömmer väl inte att ävem skydda huden?)


3 kommentarer

tina

27 May 2012 21:16

Jag brukar vara noga med att smörja in mig, men idag glömde jag ryggen på stranden. Det känns några timmar senare vill jag lova, ovärt på alla sätt och vis.

SysterMalin

27 May 2012 22:29

Jag kör på samma, riktigt bra grejer det där. Körde alltid tidigare på dyrare märken...men denna funkar faktiskt kanon!

Sanna

28 May 2012 15:11

Tina, jag hade också märken idag, trots att jag var så noga :( Men förhoppningsvis blir det en fin färg i slutändan!

Vad kul Malin att höra att fler hittat den. Riktigt bra variant!

Kommentera

Publiceras ej