Gul vattenmelon?

4kommentarer


Efter en mycket lyckad cykelklass igår där jag fick chansen att pröva mitt nya pass, fick jag landa i soffan. Påvägen hem var jag och handlade mat inför kvällen och fann denna härliga uppenbarelse - gul vattenmelon! Hur tufft som helt ju! Jag och A satte i oss en bra bit tillsammans med en god kopp kvällsfakke framför några avsnitt Vänner. Melonen var läcker i smaken. Även om jag föredrar den röda sorten med dess sötma, var den gula riktigt fin och fräsch i smaken. Dessutom kan jag tänka mig att de båda varianterna i kombination i en fruktsallad eller dylikt skulle vara gott för både smaklökar och ögat.

4 kommentarer

Tess

29 May 2012 10:56

åh tack för ditt goda frukosttips, ska testas :)

Katarina

29 May 2012 11:21

Ser spännande ut. Måste genast leta efter en gul vattenmelon ;)

Tack snälla för pepp!

Sanna

29 May 2012 14:31

I know, den är superhäftig! Har aldrig sett det i svenska butiker tidigare så jag blev glatt överraskad :)

felicia

30 May 2012 21:49

sv: hehe tack :)



men oj vad spännande.. är den ny för iår lr? visste ni att den va gul lr blev de en chock? :)

Kommentera

Publiceras ej