Behöver du inspiration till juldekorationen?

5kommentarer

En fantastisk thanksgivingdag och kväll avslutad. Vi avrundade kvällen med att gå en sväng i kvarteret. Amerikanarna vet minsann hur man julpyntar så att det syns. Varför nöja sig med blinkande lampor när det finns uppblåsbara lysande seriefigurer och robotttomatar? Och varför inte julpimpa brevlådan när man ändå är i farten? Enjoy!

Jag har många bilder på hela eventet men det kommer jag bjuda på när jag kommer hem och kan ordna upp alla på ett bra sätt.

 

5 kommentarer

syss

23 Nov 2012 19:43

Jag dööör så sjukt underbara bilder!

Svar: Då ska du se vad jag fått med mig hem i resväskan för vårt bak.. :)
engnuttasocker.blogg.se

Mrs Sunshine

23 Nov 2012 22:23

Ja, de kan de där amerikanerna:-)
Hoppas du har en toppenvistelse!

Svar: Det har jag absolut haft! Prickade in både thanksgivining och juluppladdningen.
engnuttasocker.blogg.se

Anna

24 Nov 2012 08:10

Typiskt amerikanarna :) tycker om belysning iofs :)

Svar: Jag med men här kan det kännas liiiite över min smak.. :)
engnuttasocker.blogg.se

Paulina

24 Nov 2012 18:10

Härlig blogg du har!
Ta gärna en titt på min blogg och följ min vardag som instruktör och tonåring. :)

Svar: Tack ska du ha, ska titta in på din direkt!
engnuttasocker.blogg.se

Karoline

25 Nov 2012 18:46

Haha, underbart. är det det där som kallas att gå all in?

Svar: Haha det kan man nog säga :) gillar Snoopy-temat.
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej