I love your blogg!

5kommentarer

 

För några dagar sedan fick jag en stor cyberkram av Karro som jag mig denna fina utmärkelsen. Ett stort tack till dig som skrev så fint om min blogg. Oj, vad glad jag blev! Det är en fantastiskt go känsla av att någon gillar det man skriver om på bloggen. Nu får jag ju enligt spelets regler inte ge min utmärkelse tillbaka till henne men jag vill ändå passa på att tipsa om hennes härliga blogg. Massor av träning, smarriga rececpt och inlägg från vadsagslivet. Dessutom är hon, liksom jag, spinninginstruktör och Les Millsinstruktör, vilket ger mig mycket pepp i mitt intruktörsarbete. Fortsätt förmedla Karro!

 

 

Reglerna för utmärkelsen är:

1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den

2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar
3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg.

 

 

Marjas blogg som handlar om bakning utan socker. Jag tycker det är riktigt inspirerande att se att det går att göra så mycket gott utan socker! Dessutom använder jag mig av hennes fina recept när jag ska baka LCHF eller glutenfritt till mina vänner.

 

Sonjas blogg med fokus på helheten, som jag tycker lätt kommer i skymundan i många träningsbloggar. Här är en tjej som kan massor och jag lär mig himla massa nyttiga saker. Dessutom roliga recept!

 

Emmas blogg bjuder på träningstips med hög energinivå blandat med inlägg från det verkliga livet. Det är så mycket go i den här tjejen att man blir supertaggad. Hon vågar verkligen bjuda på sig själv!

 

Jag bara älskar Johannas recept som hon förmedlar ! Inspirerande recept som inte bara är goda utan även fina för ögat. Allt ger mig starka ”ha” och ”bakbegär”.

 

Maries blogg handlar om träning och välbefinnande i en fin mix. Här får jag alltifrån roliga träningstips till roliga recept.  En blogg som sprider leenden!

5 kommentarer

Karoline

05 Nov 2012 14:48

Tack fina =)
kram

Svar: Tack själv för att du fortsätter skriva och inspirera!
engnuttasocker.blogg.se

Lina

05 Nov 2012 19:42

Kul grattis till fin utmärkelse! :)

Och tack för bloggtipsen! Ska kollas in:)

Svar: Tack så mycket :) Hoppas du seglar in på länkarna!
engnuttasocker.blogg.se

dianasdrömmar

06 Nov 2012 05:42

Grattis till utmärkelsen stor kram Diana

Svar: Tack :)
engnuttasocker.blogg.se

Emma

06 Nov 2012 05:51

Men åh, vilken dag det här kommer att bli! =) Tack snälla för den fina komplimangen! Och grattis till din egna.
Ha en fin dag! =)

Svar: tack själv för att du bloggar!
engnuttasocker.blogg.se

Marie

22 Nov 2012 08:35

Grattis! Å, tack fina du!! Såg inte detta förrän idag eftersom jag inte läste några bloggar under semestern. Inlägg om detta kommer. Kram

Svar: Tack själv för att du bloggar och skriver roliga och peppande inlägg som man mår bra av att läsa!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej