Goda nyheter!

6kommentarer

6 kommentarer

Anna

03 Oct 2012 20:59

Låter ju helt fantastiskt :D

Emma

03 Oct 2012 21:28

Haha, såna där löpsedlar är alltid så roliga =) Samtidigt kan det vara lite skrämmande, eftersom det skickar helt fel signaler. På samma sätt som bantningsmetoder och sånt. Kan vara så lätt att misstolka..

Men choklad är gott och bara en sån sak får ju de flesta att må lite bättre :D

Sv. Det har du rätt i. Jag tror att det kan vara viktigt att man skriver ner sin utvärdering också, eller diskuterar det med någon. Det är så lätt att man missar en massa tankar, idéer och funderingar när man bara tänker det i sin hjärna. När man får det i ord så kan man mer "ta på det" och lättare se var problemen ligger och vad som är bra.

Tack för fin respons, det känns skönt att höra att det uppfattas så. Jag älskar verkligen träningen och att leva och njuta av livets goda. Ja, jag ska ligga i nu, så att jag kan nå mina mål. Det får ta sin lilla tid, förr eller senare kommer man förhoppningsvis dit :)

Svar: Jag håller med dig men kan inte låta bli att småskratta lite och ta en bit extra.. :) Tack för påhälsningen. Ha nu en riktigt fin helg!
engnuttasocker.blogg.se

Min mat,bak och hälsoblogg

04 Oct 2012 06:57

Dom kommer med nya såna saker hela tiden...!! Snart är det bra att äta allting!

Svar: Låt oss hoppas det.. :)
engnuttasocker.blogg.se

Marie

04 Oct 2012 09:48

Haha! Lovande. ; )

Karro

04 Oct 2012 10:45

Hmmm vilken tur ;O)

Carolina - CHOKLADBANAN "Ditt webbskafferi"

04 Oct 2012 11:06

SV: Att den är! Chocolat är den bästa och den absolut mysigaste filmen som gjorts! :)

Hehe då kanske man skulle ta sig en bit mörk ;)

Kommentera

Publiceras ej