Jag vann tidningarna!

7kommentarer

 
Hurra, jag vann! för ett tag sedan var jag med i Marjas tävling om tre nummer av Mat&Hälsa, en tidning om hälsa med mycket fokus på LCHF och GI. För att vinna skulle jag motivera varför just jag skulle få priset.
 
Min motivering löd:
 
"Jag skulle jättegärna vilja ha några nummer för jag älskar den vardagslyx som det innebär att få hem en tidning i brevlådan ( se tex här http://engnuttasocker.blogg.se/2012/february/halsa-fitness.html ). Dessutom behöver jag få inspiration till LCHF-mat då jag har vänner som äter LCHF eller glutenfri mat och jag vill kunna baka och bjuda även dem på smaskigheter! Ooo, nu håller jag tummarna!"
 
Igår kom de med posten. Tusen tack Marja! Här ska bakas så det står härliga till!

7 kommentarer

Karro

26 Oct 2012 14:36

Vad roligt, grattis!

Svar: Tack så mycket :)
engnuttasocker.blogg.se

Bland bakverk och kastruller

26 Oct 2012 16:11

Grattis!!!

Svar: Tack och bock. Himla kul!
engnuttasocker.blogg.se

Suzan

26 Oct 2012 20:09

GRATTIS!

Svar: O, tackar!
engnuttasocker.blogg.se

Helena

26 Oct 2012 22:19

Grattis! vad kul att du vann:)) Det är alltid rolig när det ligger en ny tidning i brevlådan och väntar:

Sv; Tack! Soppa är gott när det är kyligare ute. Morotssoppan går dessutom ganska snabbt att laga.

Svar: Jag ska pröva att laga den :)
engnuttasocker.blogg.se

Katarina Ratcliffe

26 Oct 2012 22:20

STORT grattis! Alltid lika kul då man vinner något!
Tack snälla för dina fina ord och kram till dig!

Svar: Jag har aldrig vunnit något så blev superglad :)
engnuttasocker.blogg.se

Sofia

27 Oct 2012 21:56

ÅH kul! Grattis! :D Älskar tidningar, även om jag jobbar med det dagarna i ända. haha.

Svar: Jasså, gör du? Kul jobb!
engnuttasocker.blogg.se

Karin

29 Oct 2012 05:27

Vad himla kul, grattis!

Svar: Tack så mycket :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej