Min finfina löpryggsäck!

8kommentarer

Varför läser du bloggar? För mig handlar det om främst att få inspiration, tips och pepp, om allt ifrån matlagning och träning till filmer och böcker. Och visst låter jag ofta inspirationen övergå till handling, som till exempel påskhelgens bästa inköp - en löpryggsäck. Jag har länge sett många bloggare, bland annat Karin och Martunia, skutta runt med små, små praktiska packningar på ryggen. Det är något som jag velat testa eftersom jag ofta springer till gymmet och vill ha med mig träningsskorna och vattenflaska.
 
 
Min rygga kommer från McKinley och är liten och nätt med rosa såklart. Den rymmer precis det so
m behövs för ett träningspass och även en liten handduk om så behövs. Några smarta dragskor på sidorna ser sedan till att hålla prylarna på plats under transporten.
 
 
Efter provturen idag är jag mer än nöjd. Den sitter bra, är bekväm och fyller precis sitt syfte. Den fick följa med mig på ett svettigt spinningpass och gjorde ett bra jobb. Vilken dag att inviga den sedan! Stockholm bjöd på strålande sol och en fantastisk prommenadtimme runt Kungsholmen vid lunchtid. Turen avrundades med att premiärluncha på min helt nybyggda balkong.
 
Hur har din dag varit?

8 kommentarer

Lina

04 Apr 2013 20:04

Åh jag läser för det ger mig pepp, inspiration..kul att du köpt rygga att springa i, jag letar efter en.
Min dag har betsått av vab, trotsig 3-åring och mat..haha..

Svar: Usch med vab. Hoppas 3-åringen bättrar på sig!
engnuttasocker.blogg.se

Mari

05 Apr 2013 07:58

=) Sådana är perfekta. Bästa köpet jag gjort på länge =)

Svar: Jag med! Lyckan är total :)
engnuttasocker.blogg.se

Anna

05 Apr 2013 09:20

Håller med dig!Det är ju så perfekt att få tips och inspo. Den ser ju både fin och ser smidig ut. Kan inte bli bättre, kramar

Svar: Tack! Fortsätt blogga och leverera inspiration :)
engnuttasocker.blogg.se

Marie

05 Apr 2013 10:02

Det är så bra med alla tips, recept och inspiration man får av bloggar. : )

Svar: Eller hur? Jag är beroende :)
engnuttasocker.blogg.se

Crazylicious

05 Apr 2013 10:59

Snygg rygga!
Jag läser bloggar för att jag gillar att snoka, hahaha. Nej, inte bara det, man blir peppad och skaffar kontakter ibland t o m vänner och livet känns lite trevligare. Många bra saker med bloggandet! Och än så länge har jag inte råkat ut för elaka kommentarer eller så, så det är bara till att hoppas på att det fortsätter så :-)
Sv: Jaa, visst är det toppen med träningskläder på rea? :D Jag älskar också att åka till outlet i Barkarby och shoppa där, billigt billigt och massa bra märken!

Svar: Jag känner likadant. Det är häftigt att få släppas in andras liv och sånära inpå liksom. Barkaby? Bra tips!!
engnuttasocker.blogg.se

Karro

05 Apr 2013 11:05

Snygg! har turen att jag och mannen jobbar i närheten av varandra så om jag springer hem eller till arbetet kan jag bara dumpa dator och väska i bilen på vägen.
Trevlig helg.
Kram

Svar: Det är ju perfekt! Ofta springer jag hem och duschar då jag också bor nära men just att kunna ha med sig saker som inneskor mm till gymmet är guld.
Kram!
engnuttasocker.blogg.se

Karin - FitnessochHälsa

05 Apr 2013 21:44

Härligt att du är nöjd med din ryggsäck! Är ju ett perfekt sätt att kombinera motion med transport och ändå få med sig det man behöver.

Svar: Jag är supernöjd och tackar dig för all bra inspiration!
engnuttasocker.blogg.se

Emma

06 Apr 2013 18:31

Jag läser också för pepp och inspiration. Både vad gäller träning och mat och kanske lite andra tips :)

Kul med ryggsäcken. Det är något som jag också tänkt att införskaffa, men just nu känns det rätt meningslöst när jag ändå inte kan springa.. Fint med rosa också, hade jag också valt ;)

Visst är det härligt nu när solen tittar fram och faktiskt värmer också. Vi var på Taxinge slott idag och åt en massa fika. Satt utomhus mot slottsväggen, så härligt! :)

Hoppas du har en fin helg!

Förresten, kul med sminkningen. Perfekt när man kan få lite färgtips o sånt också :)

Svar: Det lät som en toppendag! :) Synd bara att det börjat snöat här i Sthlm nu.. Not good!
Jag är riktigt nöjd med ryggan och har använt den mycket redan. Den är sjukt smidig och lätt.

Hoppas din helg har varit din! Kram
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej