Firar våren men nytt på fötterna.

11kommentarer

God morgon härliga lördag! Vaknade imorse i sakta mak och njöt av en lång stund framför nyhetsmorgon. Ute lyser vårsolen (!!) och det droppar från taken. Inne är det nystända och vårfint med tulpaner. Vila från träning och jobb idag, och lägger istället fokus på en riktigt skön och social dag. Startar med lunch med vännen O och laddar sedab för parmiddag.

Jag gillar våren lite extra då barmarken tittat fram och jag får lägga undan vinterskorna och istället plocka fram de där lite roligare pjucksen. Idag tänkte jag fira vårkänslorna med mina nya skor från Din Sko. Sneakers till vardags helt i min smak!

Vad gör du en lördag som denna?

11 kommentarer

Veronica

23 Feb 2013 14:32

Fina! :) Snart är det barmark och jag kunde inte längta mer! ;D

Svar: Våren kan aldrig komma för tidigt :)
engnuttasocker.blogg.se

Mari

23 Feb 2013 16:07

Vilka fina :)
Härligt med en vilodag också. Själv har jag egen-tid idag, passar på att lyxa till tillvaron lite också =). Har tränat, varit på stan och shoppat liite, provat ut nya glasögonbågar och käkat lax i stora lass :). Sedan blir den myskväll i soffan här hemma.

Svar: Såg det på din blogg. Vilket dag du ser ut att ha haft. Härligt! :)
engnuttasocker.blogg.se

Sofia - ett bättre du

23 Feb 2013 16:34

Snygga skor! Riktigt snygga!

Svar: Kul att du tycker det. Tack!
engnuttasocker.blogg.se

kjell

23 Feb 2013 17:19

Har slappat & Grillat med familjen.
Vilka häftiga dojjor..:)

Den där klack designen såg häftig ut,
sitter allt i ett eller verkar det bara så?..

Frid å allt gott till dej...K

Svar: Tack, jag blev helt kär i dem :) Sulan är i ett. Mycket platå nu i butikerna. Hoppas du hade en fin helg!
engnuttasocker.blogg.se

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

23 Feb 2013 22:46

Snygga!! Längtar tills snön försvinner här. Har fortfarande alldeles för mycket kvar för att kunna ta på vårskorna!

Svar: Än är det en bit kvar men solen jobbar på det :)
engnuttasocker.blogg.se

Emma

24 Feb 2013 10:32

Nya skor är lycka. När det är vårskor känns det lite extra härligt. Älskar den dagen man kan lägga undan de stora otympliga vinterkängorna :) Superfina skor dessutom!

Igår körde jag ben på gymmet, motionssimmade med en vän med efterföljande bubbel och bastu. Sedan bjöd vi på hembakt pizza och lite rödvin. Perfekt lördag :)

Hoppas du får en fin söndag och att solen skiner på dig också! =)

Svar: Tack så mycket! Visst är det härligt med vår?
Din lördag låter också toppen. Lyx med bubbelpool!
engnuttasocker.blogg.se

Becka [fotoblogg]

24 Feb 2013 13:53

Åh så fina!
sv: Åh, tusen tack för din himla fina kommentar. Så glad jag blir, den värmer så.
Kramar. ♥

Svar: :)
engnuttasocker.blogg.se

Crazylicious

24 Feb 2013 16:37

Nya skor och tulpaner, kan livet bli bättre? :P Hihi, skönt med vilodag också, ibland behövs det också.

Svar: Eller hur? :)
engnuttasocker.blogg.se

Helena

24 Feb 2013 16:47

Vilken skön lördag med en lugn start och trevliga möten med vänner! Att du sen har nya snygga skor och fräscha tulpaner är en extra bonus! 😊

Min lördag bestod av ett besök på stan och sedan på kvällen träff med en massa tjejer, god mat och många skratt.

Svar: Ja, det var en riktigt fin dag. Kikade in på din blogg och du ser också ut att ha haft en fin helg :)
engnuttasocker.blogg.se

Rebecca

24 Feb 2013 19:08

så fina skor :)

Svar: Tack!
engnuttasocker.blogg.se

Karro

24 Feb 2013 22:06

Så snygga skor.
Spenderade lördagen i Sthlm på tre kvartalsutbildningar.

Svar: Åh, vad kul! Vad tyckte du om BP:n? Jag tycker den är grym!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej