Mjukt om träningsfoten.

9kommentarer

Här kommer ett litet tips för dig som gillar att träna i bekväma strumpor: HM har vaskat fram ett par sportsockar som är ursköna. Den lilla "flärpen" vid ankeln gör att de sitter bra runt löpardojan och den lite tjockare kvaliteten gör att till och med spinningskorna känns mjuka och goa. Jag har tidigare testat mer exklusiva varianter men inte alls varit lika nöjd. Två för 50 kr känns mer än överkomligt. Jag har bunkrat upp en helt lager!
 
 
Dagens träning med ett megatufft Crosstrainingpass med Platini. Ingen har så utmanande klasser som han! Idag var jag nästan på gränsen till illamående efter klassen...

9 kommentarer

Helena

05 Feb 2013 19:00

Vilka bra strumpor de har fått hem i sortimentet!
De passar perfekt till dina skor:)

Svar: Haha, tack, det hade jag inte ens tänkt på :)
engnuttasocker.blogg.se

Karro

06 Feb 2013 10:57

Låter ju hur bra som helst ju.
Måste testas

Svar: Jag hoppas du hittar dem. Himla sköna!
engnuttasocker.blogg.se

Sofia - ett bättre du

06 Feb 2013 11:11

Men oj vilket fynd!

Svar: Eller hur? :)
engnuttasocker.blogg.se

Mari

06 Feb 2013 12:28

Åh, det var billigt och bra. Måste köpas och testas =)

Svar: Hoppas du får tag i dem :)
engnuttasocker.blogg.se

Sara Ekman

06 Feb 2013 17:51

Smart!

Svar: Bekväma och billiga - me like!
engnuttasocker.blogg.se

Lina

06 Feb 2013 22:45

De ser supersköna ut! Skulle behöva nya strumpor, ska ta en titt på HM, tack för tipset! :)

Svar: Hoppas du hittar dem!
engnuttasocker.blogg.se

Karin O

07 Feb 2013 00:59

Har några jag med, jättebra:)

Svar: :)
engnuttasocker.blogg.se

Bara Sara

07 Feb 2013 05:39

Ser sköna ut! Jag springer mest ute så just nu är de ullstrumpor med skaft som gäller..

Svar: Det kan jag tänka mig behövs nu. Huh, kallt!
engnuttasocker.blogg.se

Mari

08 Feb 2013 22:09

Sv :) Ja det hoppas jag med. Ska leta imorgon =)

Kommentera

Publiceras ej