Crosstraining och mellis.

4kommentarer

Nytt år, nya mål, nya löften. Och - nya gymmedlemmar. Oj vad det kryllar av människor på landet alla träningsanläggningar. Jag tycker det är himla roligt att se att så många vill komma igång och göra något för sig själv och sin hälsa. Så mycket härligt liv och pepp! Idag var jag på ett crosstraingpass som var en härlig mix av veteraner och nybörjare. Det som är så roligt med sådana pass är att alla kan få ut något riktigt bra av passet utifrån egen förmåga. Det gillar jag!

Efter ansträngning kommer vila. Nu tar jag en riktig after training här hemma med mellanmål bestående av Pro Feel yoghurt, hallon, blåbäroch banan, toppat med kanel. Näringsrikt, gott och som balsam för min stökiga mage. Sedan ska jag slänga mig på soffan med en skönlitterär bok och en kopp te. Sköna dagar.

4 kommentarer

Josephine Einarsson

04 Jan 2013 11:05

Svar: Åh tack!!

Sofia - ett bättre du

04 Jan 2013 12:59

ohhh... kan tänka mig att det kryllar av folk på gymmet nu efter nyår... jag har inte vågat mig dit just av den anledningen än utan kört hemmapass istället :).

Svar: Det är ju helt klart en bra variant, men jag har haft möjlighet att gå dagtid och då är belastningen iallafall något mindre om än hög.
engnuttasocker.blogg.se

Marie

04 Jan 2013 14:07

Låter som att du har det riktigt bra!

Svar: Det har jag och försöker njuta av ledigheten. Men det ska bli skönt att återgå till jobb här om ett tag.
engnuttasocker.blogg.se

Suz

04 Jan 2013 15:22

Åh!! Mums!

Svar: Oja :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej