Namaste.

3kommentarer

Igår gav jag min stela kropp en omgång yoga. Tänk så fort det går att tappa den lilla smidigheten som jag lyckades bygga upp för ett tag sedan. Nu är jag tillbaka i "kylskåpsläge" där varje böjning och vridning är en kamp. Men oj vad roligt det är och oj vad välbehövligt det är för min kropp! Ett riktigt svettigt och utmanade pass med min favoritinstruktör. Det är allt något visst med yoga.

Namaste.

Nu är jag superintresserad av att få tag på en bra DVD för hemmayoga. Någon som har ett bra tips?

 

 

3 kommentarer

Sofia

05 Jan 2013 17:45

När man väl kommer in i ett yoga-flow så är det underbart. Men varför är det så svårt att lägga in bland träningen. Jag har inte vart på yoga eller liknande på evigheter. Not good.

Svar: Jag tänker bannemig se till att det blir en veckorutin denna vår :)
engnuttasocker.blogg.se

Emma

06 Jan 2013 21:31

Åh, vad härligt. Jag vill gå på yoga imorn, när vårterminen kommer igång igen. Men vi får väl se hur det går med nästäppan. Vill ju inte gå dit o störa (o kanske smitta ner) de andra. En yoga-dvd att köra hemma hade inte varit helt fel. Hojta till om du får nåt bra tips =D

Svar: Just det, jag har följt dina yogamåndagar. Det är himla bra att faktiskt ha en fast dag i veckan för det så att det verkligen blir av! Hoppas du mår bättre snart.
engnuttasocker.blogg.se

Karro

07 Jan 2013 15:09

Måste....måste ta tag i yogan under våren!

Svar: Haha, jag är likadan! Hoppas vi båda lyckas :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej