Sommar-CT med SATS. Woho!

7kommentarer

Nu sitter jag på tåget påväg mot Malmö. Helgen bjuder på en kombo av nytta med nöje då jag ska träffa vänner och jobba, allt i ett. Innan resan hann kag förbi SATS en sväng för en lunchklass shape. Läste härom dagen på bästa Maris blogg (marriie.blogg.se) om ett Crosstraining-pass utomhus. Oj vad det lät kul tycker jag! Perfekt kombo av sommarluft och träning. Så himla kul att då gå in i den här skylten på SATS St Eriksbron. Utomhus-CT hela sommaren!! Gratis till råga på allt. Vem är med mig?! Woop woop!

7 kommentarer

Mari

05 Jun 2013 21:51

SHIT !!!!!!!! Gud så kul :) galet ju.....
Jag hänger gärna på, denna lördagen kan jag inte. Men gärna nästa, kanske det funkar?! kramar fina du, och tack för dom fina orden =)

Svar: Det passar mig bra, för jag är i Malmö den här helgen. Laddad inför lördag då alltså? Det vore ju grymt kul!!
engnuttasocker.blogg.se

Karin

06 Jun 2013 09:06

Svar: nej verkligen inte då skulle vi aldrig flyttat:) står ju i första inlägget hur länge vi ska vara här:) var meningen två år från början men sedan förlängde vi.

Svar: Har inte hängt med från början tyvärr :( Modigt tycker jag!
engnuttasocker.blogg.se

Mari

06 Jun 2013 09:38

Sv. :) Ja men vad bra, då satsar vi på nästa lördag. Gud vad kul :)

Svar: Yes, I am ON!!
engnuttasocker.blogg.se

Sara Ekman

06 Jun 2013 10:17

skoj :)

Svar: :)
engnuttasocker.blogg.se

Amanda

06 Jun 2013 15:29

SÅ roligt det lät!

Svar: :)
engnuttasocker.blogg.se

Emma

06 Jun 2013 18:20

Åh, det där hade jag gärna varit med på (om jag vågat, feg som jag är :P). Men jag bor ju inte i Stockholm... Tyvärr. Låter som sagt väldigt skoj iallafall!

Hoppas du har en toppenfin helg nere i malmö :D

Kramkram

Svar: Himla synd! Verkar som att det blir jag och Marii i alla fall :) Vi ska jobba för dig med!
engnuttasocker.blogg.se

Anna

06 Jun 2013 21:49

Tack snälla <3 Åh vad kul med Malmö, hoppas du får en trevlig resa. Att träna ute låter hur underbart som helst. kram

Svar: Hoppas din helg också har varit fin!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej