Fazer liquorice dragé, en rolig nykomling!

6kommentarer

Helgens try out - Liquorice dragé från Fazer, en rolig nykomling! Med lakritsbitar insprängda i mjölkchoklad tillför kakan någonting nytt till godishyllorna. Den har lite krisp i tuggan och en klar smak, mmm! Om jag fick välja något att förändra skulle jag lägga till lite mer salt i den. Än finns den bara att köpa i 200 gramskaka, och då det kan kännas lite väl mycket skulle en mindre storlek vara välkommen.

Har du testat den? Ut och leta!

6 kommentarer

Katarina

24 Mar 2013 08:29

Den har funnits i Finland länge och är en av mina favoriter, så god!

Svar: Eller hur? Me like!
engnuttasocker.blogg.se

Mari

24 Mar 2013 10:26

Åh. Lakrits och choklad är såå bra kombo :) Måste testa !!

Svar: Det är en kombo jag också gillar. Då kommer du gilla denna :)
engnuttasocker.blogg.se

Emma

24 Mar 2013 13:50

Åh, det där låter som något i min smak :D Ska försöka hitta den till påsk. =)
Älskar dina chokladkakerecensioner! Fortsätt med dem! :D

Svar: Vad kul att höra! Då är du säkert som jag som älskar att testa nya smaker :) Jag hoppas du hittar den!
engnuttasocker.blogg.se

Mari

24 Mar 2013 17:50

SV. Måste testas =) Ska köpa med mig en sådan på skärtorsdag då jag åker till Sundsvall...

Svar: Jag hoppas du hittar vad du söker och att du får en superfin påsk!
engnuttasocker.blogg.se

Helena

25 Mar 2013 08:46

Den får jag lov att spana in. Jag som gillar lakrits så passar den säkert perfekt. Det får bli mitt påskgodis:)

Svar: Det är grymt god!!
engnuttasocker.blogg.se

Mari

29 Mar 2013 12:35

Sv. Jag hittade vad jag behövde på en gång :).

Svar: Nice! :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej