Jobb, sova, jobb... vila.

4kommentarer

Jobb, jobb, jobb. Sova. Jobb, jobb, jobb. Sova. Jobb. Så har mina senaste dagar sett ut. Jag arbetar som jurist, vilket innebär att det ibland hopar sig med arbete och i veckan har jag suttit i tingsrätten med heldagsförhandlingar. Men idag - klar! Lycklig och en känsla av att vara tre kilo lättare skuttade jag till gymmet, sprang benen av mig och jobbade mig svettig i PT-hörnan. Nu har jag landat hemma i soffan och njuter av en fullkomligt stressfri kväll. Mat, TV-serie och mys väntar. Mental återhämtning är ledordet. Jag tänkte lämna inlägget så idag. That all. 
 

4 kommentarer

mari

20 Mar 2013 10:08

Härligt, vad duktig du är !! Förstår att det är ett krävande jobb, men skönt när en sådan grej är klar =) kraam

Svar: Jag hade en toppenkväll nu när allt var klart. En ny rush väntar i veckan dock.
engnuttasocker.blogg.se

Karro

20 Mar 2013 11:26

Underbar känsla när alla jobb "måsten" är avklarade.

Svar: Ja, verkligen, Oj vad jag njöt!
engnuttasocker.blogg.se

Sofia

21 Mar 2013 19:32

Åh skönt att det är över. Bästa sättet att återhämta sig iallafall. :)

Svar: Verkligen. Vila måste man också göra annars håller man inte.
engnuttasocker.blogg.se

mari

24 Mar 2013 17:58

SV. Ah okej, hoppas det går fint. kram

Svar: Tack, snälla du!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej