Nytt i träningsgarderoben och boet.

12kommentarer

Visst är det roligt att så många klädkedjor har börjat sälja träningskläder? Nu är der plötsligt möjligt att fylla garderoben med färgglada och fräscha plagg utan att bli ruinerad. Idag hittade jag till exempel denna ursköna sporttopp och smartphone-band på Gina Tricot, allt under 300 kronor. Me like!

Jag shoppar alltid lite extra när jag är på gott humör och idag var inget undantag. Farligt...men kul! Efter en härligt yogapass och lunch med vännen C följde även lite mer påsar med mig hem. Fastnade för de här vårfina ljushållarna från Lagerhause som får lysa upp mig lägenhet denna slöa lördagkväll.

Önskar alla en fin lördag!

12 kommentarer

Anna

16 Mar 2013 19:10

Perfekt :) ursnygga!

Svar: Tack:)
engnuttasocker.blogg.se

Lina

16 Mar 2013 20:38

Tjusigt!!!
Har långt till Gina Tricot men kläderna ser riktigt snygga ut! :-)

Svar: Det kanske finns på nätet?
engnuttasocker.blogg.se

Karro

16 Mar 2013 21:09

Snyggt!!!

Svar: Tack, love it!
engnuttasocker.blogg.se

Helena

16 Mar 2013 21:12

Vilken snygg sporttop du köpte:) Gillar färgen!
En fin lördag till dig också!

Svar: Tack!
engnuttasocker.blogg.se

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

17 Mar 2013 16:15

Snyggt! Tycker också det är roligt att det finns så mycket att välja på nu vad gäller träningskläder och som sagt att det inte är jätte dyrt.

Svar: Eller hur? Love it!
engnuttasocker.blogg.se

Mari

17 Mar 2013 19:52

Ja, och bra är det...himla kul att man kan shoppa träningskläder lite var som. Fina lyktor också =)

Svar: Tack, är riktigt nöjd. Framför allt toppen är en höjdare och det blir nog en till i en annan färg :)
engnuttasocker.blogg.se

Amy's piece of cake

17 Mar 2013 22:29

Jättefint, jag behöver också shoppa lite nytt i träningsväg... får se när det blir av!

Svar: Spana runt på kedjorna. Även HM har mycket snyggt nu för ett bra pris!
engnuttasocker.blogg.se

Karin O

18 Mar 2013 02:35

Uppiggande färger:)

Svar: Jag älskar att träna i färg :)
engnuttasocker.blogg.se

Saras Träningsblogg

18 Mar 2013 20:21

Kuul med shopping!! Väldig snyggt mobilarmband!!

Svar: Tack, jag känner mig nöjd. Har inte prövat bandet än med toppen är jag redan förtjust i!
engnuttasocker.blogg.se

Eleonore- Kokboksutmaningen

20 Mar 2013 09:52

Så fina ljushållare, påminner ju mycket om Iittalas Kivi-serie :D Men garanterat billigare kan jag tänka!

Svar: Ja, det var ynka 10 kr styck. Ett fynd!
engnuttasocker.blogg.se

Mari

20 Mar 2013 10:02

Sv. Härligt =) Ska kika in den, väldigt billigt och bra,

Svar: :)
engnuttasocker.blogg.se

Sofia

21 Mar 2013 19:30

Åh älskar leo-bandet. Riktigt fin. :)

Svar: Kul att höra!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej