Bröllop i Orust.

6kommentarer

Vi är nyss hemkomma efter en av mina kompisars bröllop nere i Orust vid västkusten. Det har varit tre härliga dagar där vi började med en roadtrip till bror med familj i Karlstad, för att sedan fortsätta ner till vackra söder. För er som inte varit på Orust kan jag avslöja att det är magnifikt! En sååå häftig natur med kala klippor, små fiskebyar och vackra havsutsikter. Jag bara storknade av alla små krypin och mysiga ställen som fanns där. Bilder skola komma!

Bröllopet var i en vacker träkyrka med en efterföljande fest i en lokal vid havet. Kvällen bjöd på ett magiskt väder med stekande sol och värmen höll långt inpå natten. Toppengod mat, trevligt bordsällskap, dans, tal och tårar - som ett bröllop ska vara!

Har ni tänkt på hur fint det faktiskt är att bli bjuden på ett bröllop? Tänk att bli ombedd att dela just den där speciella dagen för två personer. Det är stort tycker jag. Väl hemma är jag lite lätt "rosa och fluffig" av all värme och gläjde som helgen bjudit på. Tack makarna Lundin för en fin helg och ett stort grattis till ert nya liv som man och fru!

6 kommentarer

Karro

26 May 2013 22:39

Ser alldeles ljuvligt ut!

Svar: :)
engnuttasocker.blogg.se

Mari

27 May 2013 09:29

Åh, älskar Orust !!! Otroligt vackert...

Svar: Jasså, du har varit där? Det var min första tur dit :)
engnuttasocker.blogg.se

Anna

27 May 2013 20:54

Jag håller med, kokosmjölk är ju så gott :D
Vilken härlig bild. Jag har aldrig varit där, men hört att det är superfint där. kram

Svar: Hoppas du får chansen någon gång :)
engnuttasocker.blogg.se

Sara Ekman

27 May 2013 21:01

åh vad kul med bröllop :)

Svar: Verkligen :)
engnuttasocker.blogg.se

Mari

27 May 2013 22:10

Sv. Ja en gång, och jag älskade stället från första stund. Helt underbart !!!

Karin Lundin

28 May 2013 18:15

Åh vilket fint inlägg Sanna! Vad glad jag blir! Men det vi som ska tacka för att ni åkte så långt bara för vår skull! Bilder från bröllopet och tackkort kommer snart! Hoppas vi ses snart! Kram fru Lundin :)
Ps. Fortsätt publicera enkla, snabba och nyttiga recept utan mjöl och (helst) socker!!

Svar: I will! Tack för att just vi fick bara med på er fina fantastiska dag! Massor av kramar! :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej