Nytt pass i nya strumpor.

6kommentarer

Kommer ni ihåg inlägget från förra veckan där jag berättade om att jag glömt träningskläder till mina cykelklasser tre veckor i rad? Nu är jag uppe i fyra. När jag packade upp väskan den här gången var det sockar och vattenflaska som saknades. Panikköparen Sanna framme igen.
 
 
Nåväl, även denna vecka löste det sig. Väl inne i salen var det dags att introducera en nytt pass för mina måndagsdeltagare. Här kommer ett litet axplock av vad vi svettades till idag.
 
Green day - American idiot
Florence - Spectrum
Flo Rida - Let it roll
 
Passet satt som ett smäck!
Så grym känsla när det bara känns sådär YES!
Vad ljuder i din låtlista just nu?

6 kommentarer

Karro

20 May 2013 23:01

Vilken härlig känsla! Precis som det ska kännas efter ett pass.

Svar: Eller hur? You know it!
engnuttasocker.blogg.se

mari

21 May 2013 09:06

Haha underbart fina du =).

Svar: Hmm, Jag är ju som jag är :) Tack för peppen!
engnuttasocker.blogg.se

Anonym

21 May 2013 09:36

Njut av din känsla!

Svar: I will!
engnuttasocker.blogg.se

Jenny

21 May 2013 09:36

Perfekt låter det i mina öron!

Svar: :)
engnuttasocker.blogg.se

Crazylicious

21 May 2013 09:37

Hahaha! Igen? :D Underbart!
Sv: Åh vad kul att jobba som PT! Kanske hälsar på hos dig någon gång då! ;) Gällande Celsius så ja, vill du har en god sockerfri läsk med koffein, så testa! :)

Svar: Jag är alltså inte PT utan gruppträningsinstruktör. Superkul det med! :) Ska definitivt testa drickan!
engnuttasocker.blogg.se

Anna

21 May 2013 21:38

Du är bara för söt=)
Så kul att höra att passet satt som en smäck :D

Jag gillar Payphone - cutmore remix med maroon 5, wiz khalifa.
Sedan gillar jag one way or another(teenage kicks) one direction

Kramar till dig!

Svar: Jag är inte så organiserad som folk kan tro.. :) Kul att få lite låttips, det uppskattas! Kram kram
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej