Stugjobb, löpning och magnifik kväll.

7kommentarer

Idag har jag haft en sådan där perfekt dag i stugan. Vaknade sent, utvilad och sådär avslappnad som viss ledighet kan ge. Vi började sedan dagen med en tur till Norrtälje för att inhandla färg och olja till altanen samt mer lyxkäk till kvällen.

 

Jag snörade sedan på mig skorna för en tur på grusvägarna. Planen var att ta en kortare sträcka för att sedan jobba cirkelstyrka på altanen. Men fötterna rullade på snabbare än huvudet hann med och plötsligt var något förvirrar över var jag befann mig. Min runda blev istället en tur och retur på samma sträcka med ett längre slutresultat än väntat.

 

 

Nåväl, 9km senare var jag hemma. Energin räckte dock bara till några korta intervaller med armhävningar, bergsklättrare, dips och plankan sedan var det dusch som gällde. Lite utsikt över havsviken gav mig lite extra pepp.

 

 

Handy woman redo att måla staket.

 

 

After löpning.

Grill och vin.

 

 

Glutenfritt hårdbröd med rosmarin och havssalt.

En ost med sting gifter sig gott med plommonmarmelad.

Solnedgång på den.

Tror jag stannar här.

 

 

 

7 kommentarer

Anna

18 May 2013 21:58

Vilken underbar dag samt utsikt <3 kram

Svar: :)
engnuttasocker.blogg.se

Mari

18 May 2013 23:29

Ser helt fantastiskt ut. Mys !! Dessa dagar ska man verkligen ta till vara på =)

Svar: Det försökte jag verkligen, in i det sista :)
engnuttasocker.blogg.se

Malin

19 May 2013 10:18

Det där såg ju inge mysigt ut! :)

Svar: Livet har sina goda stunder :)
engnuttasocker.blogg.se

Mårtenssons kök

19 May 2013 18:17

Vilken vacker utsikt, förstår att du blir inspirerad! Löpningen låter lite som vår power-walk idag, vi bara gick och gick utan att fundera på hur långt bort vi egentligen kom...

Svar: Det är kul när det blir så. Tur att jag hade telefonen med mig så att jag kunde få lite tidsuppfattning i alla fall.. :)
engnuttasocker.blogg.se

Lina

19 May 2013 19:15

Åh vilken härlig dag! :-)

Svar: En av de bästa!
engnuttasocker.blogg.se

Anna

20 May 2013 09:55

Önskar dig en fin start på denna veckan <3 kram

Svar: Tack detsamma Anna!
engnuttasocker.blogg.se

mari

21 May 2013 09:09

Sv. Bra det =)

Kommentera

Publiceras ej