Återbesök på Raw Food House.

16kommentarer

En helhelg i Malmö innebär ett besök på fantastiska Raw Food House. Sedan mitt första besök i våras har jag blivit helt såld och har raw food. Jag har riktigt längtat tillbaka!

 

 

De har så himla läckra maträtter på menyn att man blir helt till sig. Min vän valde en asiatisk sallad och jag en wrap med nötdressing och ett mycket spännande innehåll. Allt serveras färgglatt, innehållsrikt, smakfullt och fräscht. Oerhört inspirerande mat! Det tillsammans med en trevlig personal, bra pris och mysig miljö gör det här stället till en 10-poängare!

 

 

 

För fler bilder och mer info om konceptet raw food, spana in mitt tidigare inlägg här.

16 kommentarer

felicia

29 Oct 2012 11:20

åh herregud vad båda rätterna såg spännande, goda och fräscha ut!! generöst med mat oxå.. i like! :D

sv: mm inte provat naturell än faktiskt, finns inte så ofta i butik verkar det som..

Svar: Helt rätt! Massor av mat som höll misär länge. Mmmmm!!
engnuttasocker.blogg.se

Marja - Baka Sockerfritt

29 Oct 2012 12:06

Wow, vilka rätter! De vill jag också smaka på. Så kul att du fått tidningarna nu :)

Svar: Tack än en gå g för tidningarna! Superkul med ny läsning!!
engnuttasocker.blogg.se

Karro

29 Oct 2012 16:06

Å vad gott det ser ut.

Svar: Det är verkligen ett toppenställe!
engnuttasocker.blogg.se

Sofia

29 Oct 2012 17:40

Ohh vilket härligt ställe! Det vill jag besöka någon gång. Ser gott ut :)

Svar: Hoppas du får chansen att göra ett lunchbesök!
engnuttasocker.blogg.se

Amy's piece of cake

29 Oct 2012 20:21

Ojojoj, vilka rätter... snacka om att man blir sugen!

Svar: Riktigt goda och framför allt kul med inspirationen!
engnuttasocker.blogg.se

Hanna

29 Oct 2012 21:22

Kul när man hittar såna specialställen, inspirerande gosaker :)

Svar: Det är ett häftigt koncept tycker jag. Önskar att Stefans ett liknande i Stokhlm.
engnuttasocker.blogg.se

Hanna Karlsson

29 Oct 2012 21:51

Vad gott det ser ut!

Svar: Vad bra att bilderna återspeglar de goda smakerna :)
engnuttasocker.blogg.se

Malla

30 Oct 2012 07:30

amen alltså det där så sjukt gott ut!

Svar: Det var det också! Mums!
engnuttasocker.blogg.se

Maria

30 Oct 2012 08:56

Ser så smarrigt ut!! Härligt när man hittar ett sådant ställe ..
=)

Svar: Himla bra mat med massor av spännande saker på menyn!
engnuttasocker.blogg.se

Carolina - CHOKLADBANAN "Ditt webbskafferi"

30 Oct 2012 13:19

Sv: Ja att det är :) tack så mycket!

Åh det där såg inte dåligt ut ;)

Svar: Nej verkligen inte, himla gott!
engnuttasocker.blogg.se

Karin FoH

30 Oct 2012 16:40

Verkar vara ett underbart ställe! :-)

Svar: Superläckert ställe! Rekommenderas starkt om man har vägarna förbi Malmö.
engnuttasocker.blogg.se

Lina

30 Oct 2012 17:35

Åh det ser verkligen toppen ut, vilket ställe!

Svar: En av mina topp-tre i landet faktiskt!
engnuttasocker.blogg.se

Elena

30 Oct 2012 19:44

Vilka härliga bilder! :)

Svar: Jag hoppas bilder ger maten rättvisa!
engnuttasocker.blogg.se

Anna

30 Oct 2012 20:24

Underbart =)

Svar: Det var rätt ord!!
engnuttasocker.blogg.se

Sofia

30 Oct 2012 21:06

Wow ser superspännande ut. Vi har fått ett raw food café i Göteborg också. Dock bara ätit där en gång, tyckte att det var lite dyrt kanske.

Svar: Jasså? Kul! Än igen helt raw foodställe i Sthlm vad jag vet :(
engnuttasocker.blogg.se

Sofhie

06 Nov 2012 18:34

Den där salladen på nästa sista bilden, WOW!!
Helt magisk, ser verkligen hur god ut som helst! :o

Svar: Oerthört bra ställe, jag hoppas du får chansen att se det live någon gång!
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej