Pannkakstårta och hipphurra!

7kommentarer

Hipphurra för min bästa A som fyller år idag! Som sig bör firades han med mysfrukost, paketöppning och sång vid sängen. Jag valde att lyxa till det med att kombinera hans favoritfrukost med den klassiska fördelsedagstårtan. Vad får jag då? Jo, en pannkakstårta american style!
 
 
1. Stek upp ett stort lass pannkakor (recept hittar du här)
 
2. Varva med grädde och sylt (gärna med god kvalitét)
 
3. Klar!
 
 
Ikväll fortsätter firandet med bubbel och middag på uteservering.
Grattiskramar honey!

7 kommentarer

Karro

07 May 2013 16:11

Grattis till din respektive, vilken lyx frulle.

Svar: :)
engnuttasocker.blogg.se

Mari

07 May 2013 21:14

Åh, denna frukost hade inte varit dum att vakna till :) Grattis till din A !! Hoppas ni har det trevligt.

Svar: Det tackar han för. Han tyckte det var kul att se grattishäsningarna på bloggen :)
engnuttasocker.blogg.se

Anna/Frostis

07 May 2013 22:28

Vilket mysigt firande! Så här vill man kicka igång födelsedagar!

Svar: Eller hur? Jag har min nu att kamma hem i sommar :)
engnuttasocker.blogg.se

Karin O

08 May 2013 11:25

Åh yummi vad gott, älskar just nu allt med pannkakor haha

Svar: :)
engnuttasocker.blogg.se

Amy's piece of cake

08 May 2013 20:00

Hurra för A och vilken god tårta du gjort sen! :)

Nu du, nu har jag kört igång sedan 1 månad tillbaka :) Life is good men resultaten dröjer... räknar med att se en förändring om ca 1 månad!

Svar: Tack, det blev en finfint födelsedagsfirande!
engnuttasocker.blogg.se

Mari

09 May 2013 14:51

Sv. :) Förstår det !!

Karin

09 May 2013 22:25

Vilken lyx att bli uppvaktad med pannkakstårta på födelsedagen!

Svar: Det är så det ska vara på födelsedagen tycker jag :)
engnuttasocker.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej